vrijdag 22 november 2013

Mysterie man

Deel 3
Het inkleuren is af. Hier en daar nog de puntjes op de i gezet en dit is het dan geworden.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deel 2
Een begin gemaakt van het inkleuren. Ik denk nog te veel in inkleuren zoals met olieverf. Dat werkt niet. Met olieverf werk je van donker naar licht en met kleurpotloden is dat precies andersom. heb een beetje moeite met omschakelen.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deel 1
Dit keer een tekening met kleurpotloden. Ik heb er nog niet eerder mee gewerkt en voordat ik er aan begin, wil ik graag weten wat je met kleurpotloden kunt bereiken. Op you tube is er veel te vinden over het gebruik van de potloden en de technieken. In dit flimpje laat de kunstenares een paar technieken zien.



Mijn mysterie man en dit is de eerste opzet.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten