zaterdag 28 september 2013

Brad Pitt

Deel 4, de finale

Zo, de tekening is af. Op een of andere manier krijg ik er geen mooie foto van. Het is net of hij in sepia is getekend. In werkelijkheid is de foto witter. En Brad heb ik getekend met potlood.



Deel 3
Ben bezig geweest met het haar en de mond. En iedere keer weer een beetje meer uitdiepen van het gezicht.



Dit keer geen schilderij maar een tekening van de welbekende Brad Pitt. Waarom geen schilderij? Ik heb het geprobeerd, maar op de één of andere manier lukte het maar niet om het goed te krijgen. Qua proporties klopte het van geen kant. Het schilderij heb ik aan de kant gezet en voorlopig kijk ik er maar niet meer naar om. Maar toch......?

Hij heeft een interessant hoofd. Andere foto van hem opgezocht en de eerste opzet is er.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen